راهنمای مرجوع سفارش
همواره خط مشی فروشگاه اینترنتی روبان بر آن است که علاوه بر ارسال با کیفیت ترینها ، خدمات پس از فروش مناسبی را ارائه دهد تا امکان خریدی بی نقص و با خاطری آسوده را فراهم آورد.
امکان دارد بعد از تحویل مشکلاتی وجود داشته باشد که ناشی از خطاهای معمول انسانی است. در این مواقع میتوانید از خدمات پس از فروش روبان نظیر برگشت و تعویض محصول استفاده کنید.
در صورت وجود مشکلات ظاهری و عدمتطابق حک اسم، چاپ عکس، ابعاد، رنگ و باقی ویژگیها با چیزی که سفارش دادید، پس از تایید کارشناسان روبان، امکان مرجوعی دارند.
بعد از تایید مرجوعی کالا، شما میتوانید سفارش خود را تعویض کنید و یا اینکه درخواست استرداد هزینه کالا رو بدید.
برگشت محصول شامل نکات مهمی میشود که دقت به آن ها، شما را در اجرای این امر کمک میکند. حال به بررسی این موارد میپردازیم:
نکات مهم و قابل توجه:
- از زمان تحویل بیش از 24 ساعت نگذشته باشد ؛ اگر محصول برگشتی شامل موارد بالا نباشد فروشگاه روبان هیچ مسئولیتی در قبال برگشت محصول بر عهده نمی گیرد.
- اگر ساکن تهران هستید ، بعد از دریافت محصول لطفا سریعا سفارش را بررسی اولیه کنید تا در صورت وجود مشکل در همان دقایق اولیه به پیک تحویل داده تا بصورت رایگان برای شما تعویض شود . (در غیراینصورت هزینه ارسال مجدد با مشتری محترم است)
- اگر ساکن شهرهایی غیر از تهران هستید ، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق دایرکت اینستاگرام، واتساپ یا تلگرام شماره ۰۹۹۰۹۵۹۰۹۵۰ با ما در ارتباط باشید و از مشکل محصول خود عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید تا همکاران ما در بخش پشتیبانی مشکل شما را پیگیری کنند .
- فراموش نکنید که ارسال کالاهای شکستنی مثل قاب، مجسمه، رز جاودان، آینه ، کالاهای ارزشمند و … از طریق پست به عهده مشتریه و این کالاها، در صورت بروز مشکل و یا مفقودی شامل قانون مرجوعی روبان نمیشوند.